Nowy Hyundai Kona i całkowicie nowa Kona N Line

2021-01-08r.

nowy hyundai kona

Hyundai ogłosił wprowadzenie do oferty nowego modelu Kona. Debiutująca w salonach Kona dostępna jest już od 73 900 złotych.

Nowa Kona to obecnie najmłodszy z modeli SUV Hyundaia. Od debiutu w 2017 roku, w ciągu zaledwie trzech lat ten miejski SUV szybko zdobywał udział w rynku i stał się jednym z najpopularniejszych modeli Hyundaia w Polsce i Europie. Od momentu premiery do europejskich Klientów trafiło ponad 230 000 egzemplarzy, a w ubiegłym roku w Polsce, Kona pomimo pandemii nie tylko zwiększyła swój udział w rynku, ale także uzyskała wzrost sprzedaży.

Nowy Hyundai Kona otrzymał szereg modernizacji i nowych funkcji, których oczekiwali europejscy Klienci.

Zmiany designu nadają nowego sportowego wyglądu, w szczególności w zupełnie nowej wersji N Line. Ulepszona gama jednostek napędowych umożliwia szeroki wybór sportowych i przyjaznych dla środowiska napędów. Rozbudowane systemy łączności i funkcje poprawiające wygodę zapewniają jeszcze bardziej komfortowe doznania podczas podróży.


Do wyboru wydajne silniki benzynowe i hybryda

Nowa Kona dostępne jest z turbodoładowanymi silnikami benzynowymi 1.0 T-GDI 120 KM oraz 1.6 T-GDI 198KM, a także wersji hybrydowej. Bazowy silnik benzynowy o mocy 120 koni mechanicznych występuje w wariancie z 6-biegową skrzynią manualną (6MT), a także po raz pierwszy z 7-biegową skrzynią dwusprzęgłową (7DCT), która zapewnia lepszą elastyczność i o 0,5 s szybciej osiąga prędkość 100 km/h. Nowa topowa jednostka rozwija teraz moc 198 koni mechanicznych czyli o 21 KM więcej od poprzednika i umożliwia przyśpieszenie 0-100 km/h w 7,7 s. Silnik ten standardowo łączony jest ze skrzynią 7DCT i napędem na przednią oś, a dla bardziej wymagających Klientów przewidziano również napęd na cztery koła (4WD). Nowe jednostki napędowe zapewniają lepsze osiągi, a także większą wydajność. Emisję CO2 nowych silników oddało się obniżyć od 10 do 18%, natomiast zużycie paliwa w zależności od silnika jest niższe od 0,5 do 1,5 litra. Uzupełnienie gamy stanowi napęd hybrydowy z silnikiem 1.6 GDI o mocy 105 koni mechanicznych i 44-konnym silnikiem elektrycznym, które łącznie dostarczają 141 KM, które trafiają na koła za pośrednictwem 6-biegowej skrzyni dwusprzęgłowej (6DCT). W odróżnieniu od poprzedniego modelu nie są już oferowane silniki Diesla.

Kona N Line stanowi połączenie sportowego i nowoczesnego designu

Wraz z wprowadzeniem najnowszej modernizacji, do gamy modelu Kona dołączyła po raz pierwszy wersja N Line, dostarczająca pozytywnych wrażeń podczas jazdy w połączeniu z emocjonalnym wyglądem. Kona N Line wyróżnia się bardziej sportowym wyglądem przedniej i tylnej części nadwozia, nakładkami na nadkola w kolorze nadwozia oraz specjalnie zaprojektowanymi do tej wersji aluminiowymi felgami.

Z przodu Kona N Line charakteryzuje się dynamicznym przednim zderzakiem, harmonijnie połączonym z nakładkami na nadkola w kolorze nadwozia. Zamiast masywnej osłony podwozia nowa Kona N Line wyróżnia się charakterystyczną dla modeli N, aerodynamiczną przednią listwą, z nisko umieszczonymi zakończeniami, która tworzy optyczne wrażenie przyklejenia samochodu do jezdni. Większe wloty powietrza wyróżniają się innym wzorem kratki wypełniającej.

hyundai kona

Z boku zastosowano listwy progowe oraz nakładki na nadkola w kolorze nadwozia, a zwieńczenie stanowią 18-calowe felgi aluminiowe.

Tył nadwozia dopełnia dynamiczny i emocjonalny wygląd wersji N Line. W tylny zderzak wkomponowano duży dyfuzor w kontrastowym kolorze oraz podwójną końcówkę wydechu. W rogach tylnego zderzaka zastosowano ostre przetłoczenia i stateczniki ułożone w kształt litery N, które zapewniają lepszy przepływ powietrza.

Wnętrze wersji N Line wyróżnia się dedykowanym wykończeniem utrzymanym w czarnej tonacji. Fotele z tapicerką materiałową lub skórzano-zamszową posiadają czerwone przeszycia oraz logo N, które znajduje się również na dźwigni zmiany biegów. Sportowych wrażeń i wyglądu dodają metalowe nakładki na pedały.

hyundai kona

Nowa Kona z udoskonalonym, eleganckim oraz wyrafinowanym designem

Hyundai Kona stał się ikoną segmentu, dzięki odważnej i nowoczesnej stylistyce oraz żądnemu przygód charakterowi. Zmiany stylistyczne z przodu i z tyłu, sprawiają, że nowa Kona ma jeszcze bardziej elegancki, wyrafinowany design, zachowując jednocześnie swój wyrazisty charakter.

Nowy pas przedni wyróżnia się sportowym wyglądem i przyciągającymi wzrok listwami ochronnymi. Ostra krawędź maski wieńczy szeroki grill w charakterystycznym kształcie, który nadaje muskularnego wyglądu. Udoskonalone światła do jazdy dziennej LED w dokładny, przenikliwy sposób spoglądają na drogę przed samochodem. Zlokalizowany pod światłami zderzak łączy się płynnie z nadkolami tworząc wyjątkową i solidną bryłę kontrastującą z główną bryłą nadwozia.

hyundai kona

Solidna osłona znajdującą się w dolnej części zderzaka wygląda jak gdyby obejmowała dolny wlot powietrza wizualnie współgra z przestrzenią otaczającą osłonę chłodnicy. W rogach zderzaka umieszczono pionowe wloty, które poprawiają przepływ powietrza.

Boczna część nadwozia zachowała muskularny i wyrzeźbiony kształt poprzedniego modelu Kona. Sportowa sylwetka w kształcie klina została dodatkowo podkreślona wizualnym połączeniem bocznych przetłoczeń z ostrzejszym, czystszym i bardziej harmonijnym przodem.

Nowe tylne światła mają kształt rozciągnięty w poziomie. Odzwierciedlają one wyjątkową tożsamość świetlnego podpisu przednich świateł. Nowy tylny zderzak, komponujący się z panelami ochronnymi z przodu i po bokach, również został stworzony z kontrastowego materiału.

hyundai kona

Najnowszy model otrzymał nowe wzory 17- i 18-calowych felg aluminiowych, a także 16-calowe koła znane z poprzednika. Nowa Kona Hybrid będzie dostępna z tymi samymi 16- lub 18-calowymi obręczami z lekkich stopów.

Nowa Kona jest o 40 mm dłuższa niż poprzednia wersja, co nadaje jej bardziej elegancki i dynamiczny wygląd, który bilansuje się z jej szeroką, mocną sylwetkę.

Nowa Kona jest dostępna w pięciu nowych kolorach nadwozia, w tym Surfy Blue, Dive in Jeju, Ignite Flame, Cyber Grey i Misty Jungle. Są one uzupełnieniem gamy pięciu obecnie istniejących kolorów. Każdy kolor można połączyć z dachem w kolorze Phantom Black oraz obudowami lusterek bocznych w tym samym kolorze. Dwukolorowe nadwozie nadaje sportowego i eleganckiego wyglądu oraz umożliwia Klientom więcej możliwości personalizacji i wyrażania siebie.

hyundai kona

Szeroki wybór wersji wyposażenia

Aby zaoferować Klientom szeroki wybór, nowa Kona dostępny jest w czterech wersjach wyposażenia – Classic Plus, Comfort, Style i Premium, które oferowane są z atrakcyjnymi pakietami. Ponadto dostępne będą wersje N Line.

Classic Plus stanowi wersję podstawową, która z silnikiem 1.0 T-GDI 6MT 2WD 120KM kosztuje 73 900 złotych. W porównaniu do poprzednika bazowe wyposażenie zostało wzbogacone o takie elementy jak system multimedialny z 8” ekranem dotykowym, cyfrowym radiem DAB i bezprzewodową łącznością Apple Car Play i Android Auto, komputer pokładowy z 4,2” kolorowym wyświetlaczem, Kamera cofania z dynamicznymi liniami pomocniczymi, asystent unikania kolizji czołowych (FCA) z wykrywaniem pieszych, podążanie na pasie ruchu (LFA), system monitorowania tylnej kanapy (RSA), system ratunkowy eCall. Ponadto na pokładzie wersji Classic Plus znajduje się klimatyzacja manualna, tempomat, asystent utrzymywania pasa ruchu (LKA), przednie, boczne i kurtynowe poduszki bezpieczeństwa, światła do jazdy dziennej LED, sterowanie radiem na kierownicy, system Bluetooth z obsługą komend głosowych, gniazdo 12V oraz port USB w konsoli centralnej.

hyundai kona

Wersja Comfort z silnikiem 1.0 T-GDI 6MT 2WD 120KM kosztuje 80 200 złotych, a za dopłatą wynoszącą 7 000 złotych dostępny jest wariant ze skrzynią 7DCT. Mocniejszy silnik 1.6 T-GDI 7DCT 2WD 198KM dostępny jest już od 96 200 zł, a wariant 4WD wymaga dopłaty 7 000 złotych. Wyposażenie wersji Comfort zawiera elementy wersji Classic Plus, a ponadto felgi aluminiowe 16” (dla 1.6 T-GDI felgi aluminiowe 17”), klimatyzacja automatyczna z automatycznego funkcją odparowywania szyb, reflektory projekcyjne halogenowe, tylne czujniki parkowania, złącze USB dla pasażerów z tyłu oraz kieszenie w przednich fotelach. Dla wersji Comfort przewidziano również dwa pakiety. Pakiet Winter zawierający podgrzewane przednie fotele i podgrzewaną kierownicę wyceniono na 1 100 zł. Natomiast pakiet Navi, w którego skład wchodzi system multimedialny z 10,25” ekranem dotykowym, cyfrowym radiem DAB, nawigacją fabryczną i systemem Bluelink oraz system Premium Audio KRELL z głośnikami wysokotonowymi, głośnikiem centralnym oraz wzmacniaczem kosztuje 4 500 złotych.

Kolejna wersja Style kosztuje 88 400 złotych z silnikiem 1.0 T-GDI, a wersja ze skrzynią 7DCT wymaga jedynie 5 000 złotych dopłaty. Wersja Style zawiera ponadto Cyfrowe zegary z 10,25” kolorowym wyświetlaczem, reflektory LED, światła tylne LED, szyby tylne przyciemniane, bezkluczykowy dostęp, elektrochromatyczne lusterko wsteczne, czujnik deszczu, przednie czujniki parkowania, fotel kierowcy z regulacją odcinka lędźwiowego, fotel pasażera z regulacją wysokości, podświetlane uchwyty na napoje oraz podgrzewaną kierownicę i podgrzewane fotele. Do wersji Style można dokupić pakiet Navi za 4 500 złotych oraz pakiet Tech za 6 500 złotych. W skład pakietu Tech wchodzi wyświetlacz Head-up, inteligentny tempomat z funkcją Stop&Go, elektryczny hamulec postojowy z funkcją Auto Hold, elektrycznie składane lusterka, asystent monitorowania martwego pola (BCA) oraz system FCA z wykrywaniem rowerzystów.

Zwieńczenie gamy stanowi kosztująca od 123 400 złotych wersja Premium dostępna wyłącznie z silnikiem 1.6 T-GDI. Wersja Premium zawiera elementy wersji Style oraz pakietów Tech i Navi , a ponadto inteligentne ostrzeganie o ograniczeniach prędkości (ISLW), asystenta jazdy autostradowej (HDA), fotele przednie sterowane elektrycznie, fotele tylne podgrzewane, Felgi aluminiowe 18”, ładowarkę bezprzewodową do smartfonów. Wersja Premium umożliwia dokupienie elektrycznie sterowanego okna dachowego za 5 000 złotych oraz pakietu Leather również za 5 000 złotych. W skład pakietu Leather wchodzą wentylowane przednie fotele oraz tapicerka skórzana.

Uzupełnienie oferty będą stanowić wersje N Line dostępne już od 112 400 złotych z silnikiem 1.6 T-GDI 7DCT 2WD 198 KM. Wersje N Line wyróżniają innymi nastawami układu kierowniczego i zawieszenia, a także licznymi sportowo stylizowanymi elementami wyglądu, takimi jak nadkola w kolorze nadwozia, dedykowane zderzaki N Line, felgi aluminiowe 18” z dedykowanym wzorem czy też elementy wnętrza z czerwonymi akcentami.

Natomiast nowa Kona Hybrid oferowana jest w trzech wariantach. Bazowa wersja Comfort kosztuje 100 500 złotych, wersja Style została wyceniona na 108 500 złotych, a koszt zakupu topowej odmiany Premium to 122 500 złotych.

nowa  kona hybrid

Duża możliwość personalizacji

Nowa Kona dostępna jest z 10 kolorami, w tym nowymi – Ignite Flame, Cyber Gray, Surfy Blue, Dive in Jeju oraz Misty Jungle. Natomiast pozostałe kolory to Phantom Black, Chalk White, Dark Knight, Pulse Red i Galactic Gray. Bez dopłaty oferowany jest lakier Dive in Jeju, lakier specjalny Atlas White i Ignite Flame kosztują 1 000 złotych, natomiast pozostałe lakiery metaliczne i perłowe wyceniono na 2 600 zł. Tyle samo kosztuje opcjonalny dach w kolorze Phantom Black.

We wnętrzu standardowo oferowana jest tapicerka materiałowa z wzorem w pepitkę, dla wyższych wersji przewidziano czarną tapicerkę, natomiast osoby decydujące się na pakiet Leather mają możliwość wyboru czarnej lub beżowej tapicerki skórzanej.

Nowy Hyundai Kona tak jak wszystkie modele marki objęty jest bezkonkurencyjnymi warunkami gwarancji. Okres ochrony gwarancyjnej oraz bezpłatnej usługi assistance wynosi 5 lat bez limitu kilometrów.

Wszystkie SUV-y Hyundai, czyli Kona, Tucson i Santa Fe są dostępne w wersji hybrydowej. Ponadto Hyundai oferuje polskim Klientom samochody z napędem hybrydowym 48V, hybrydowym Plug-in oraz elektrycznym, zapewniając najszerszy wybór napędów zelektryfikowanych.

Wszystkie podane ceny są cenami promocyjnymi dla samochód z rocznika 2020 i uwzględniają upust wynoszący 6 000 złotych. Ceny podstawowe samochodów z rocznika 2020 oraz 2021 są takie same.

Nowe technologie i łączność

Nowa KONA została wyposażona w najnowszą technologię i funkcje łączności w samochodzie.

Nowością w tym modelu są cyfrowe zegary z 10,25-calowym kolorowym wyświetlaczem, który po raz pierwszy pojawił się w i20 Nowej Generacji. Ponadto nowa Kona jest również dostępna 10,25-calowym ekran systemu multimediów i nawigacji, oferującym nowe funkcje łączności. Nowy ekran jest wyposażony w funkcję dzielenia ekranu i umożliwia jednoczesne połączenie z kilkoma urządzeniami za pomocą technologii Bluetooth. Ponadto jest wyposażony w najnowszą wersję systemu Bluelink, która umożliwia wybór profilu użytkownika, nawigację w trybie pieszym po zaparkowaniu, informacje o ruchu drogowym, informacje o miejscach parkingowych i wiele innych. Klienci mogą mieć spersonalizowany profil użytkownika, który można przenieść do innych samochodów Hyundaia oferujących tę samą funkcję.

Nowa Kona jest również wyposażona w nowe funkcje wybierania głosowego. Kierowca może aktywować i sterować takimi funkcjami, jak klimatyzacja, ogrzewanie tylnej szyby i lusterek bocznych, a także ogrzewanie kierownicy za pomocą prostego polecenia głosowego.

Nowa Kona jest standardowo wyposażona w powiększony z siedmiu do ośmiu cali wyświetlacz multimediów oraz radio DAB. System został wyposażony w bezprzewodowe Android Auto i Apple Car Play, co oznacza, że Klienci nie muszą już używać kabla, aby podłączyć swoje telefony.

Zaawansowane systemy bezpieczeństwa i wspomagania kierowcy

Nowa Kona została wyposażona w szereg funkcji bezpieczeństwa i wspomagania jazdy, które zapewniają spokój ducha.

Inteligentny tempomat (SCC) został wyposażony w funkcję Stop & Go. Aktywny system monitorowania martwego pola (BCA), dostępny w połączeniu ze skrzynią DCT, został ulepszony. System aktywuje hamulce pojazdu, aby zapobiec kolizji, jeśli inny pojazd zostanie wykryty w martwym punkcie, a kierowca spróbuje zmienić pas.

Jedną z nowości w tym modelu jest ostrzeganie o odjechaniu poprzedzającego pojazdu (LVDA), który ostrzega kierowcę, jeśli nie reaguje, gdy rusza poprzedzający pojazd. Kolejną jest asystent podążania na pasie ruchu (LFA), który automatycznie steruje układem kierowniczym, pomagając kierowcy utrzymać się na środku pasa.

nowy hyundai kona

Kolejną ulepszoną funkcją jest asystent unikania kolizji czołowych (FCA) z pieszym, teraz wykrywającym również rowerzystów. FCA oprócz kamery wykorzystuje czujniki, aby lepiej wykrywać potencjalne kolizje. Dzięki temu system wykrywa więcej obiektów i z lepszą dokładnością, a także umożliwia działanie systemu nawet w złych warunkach pogodowych. Jeśli system wyczuje potencjalną kolizję, a kierowca nie zareaguje na czas, automatycznie aktywuje hamulce.

Asystent unikania kolizji z pojazdami podczas cofania (RCCA), również dostępny po raz pierwszym ze skrzynią DCT, działa tak, aby uniknąć kolizji podczas cofania, aktywując hamulce w przypadku wykrycia innego pojazdu. Jest to ulepszenie wcześniej dostępnego systemu ostrzegania o ruchu poprzecznym podczas cofania (RCTA), który jedynie ostrzegał.

Kolejną unikalną cechą nowego modelu Kona jest system monitorowania tylnej kanapy (RSA), który ostrzega kierowcę, gdy ktoś lub coś znajduje się na tylnym siedzeniu, gdy wychodzi z pojazdu. Kolejna funkcja bezpieczeństwa przeznaczona jest przede wszystkim dla ochrony dzieci, funkcja bezpiecznego wysiadania (SEW) ma na celu ostrzeganie pasażerów chcących wysiąść pasażerów, jeśli nie jest to wtedy bezpieczne.

hyundai kona

Inteligentne ostrzeganie o ograniczeniach prędkości (ISLW) wykorzystuje nawigację samochodu lub przednią kamerę do określenia aktualnego ograniczenia prędkości i wyświetla je na zestawie wskaźników i ekranie systemu nawigacji. Jeśli kierowca przekroczy ograniczenie prędkości, zostanie wyświetlone ostrzeżenie.

Ponadto, nowa Kona jest teraz dostępna z systemem eCall, który automatycznie ostrzega służby ratownicze, jeśli zostaną uruchomione poduszki powietrzne lub naciśnięty zostanie przycisk eCall.

Funkcje bezpieczeństwa Hyundai SmartSense

  • Aktywny system monitorowania martwego pola (BCA) [Nowość]
  • Asystent unikania kolizji z pojazdami podczas cofania [Nowość]
  • Inteligentny tempomat (SCC) z funkcją Stop & Go [Nowość]
  • Ostrzeganie o odjechaniu poprzedzającego pojazdu (LVDA) [Nowość]
  • Asystent podążania na pasie ruchu (LFA) [Nowość]
  • Inteligentne ostrzeganie o ograniczeniach prędkości (ISLW) [Nowość]
  • Funkcja bezpiecznego wysiadania (SEW) [Nowość]
  • System monitorowania tylnej kanapy (RSA) [Nowość]
  • Asystent unikania kolizji czołowych (FCA) (z nową opcją, wykrywaniem rowerzystów)

Wygoda i komfort

Szereg nowych udogodnień zapewniająca większą wygodę jazdy, teraz także dla pasażerów na tylnych siedzeniach. Obejmują one podgrzewane tylne siedzenia i port USB w drugim rzędzie. Nowa Kona z fotelami z ręczną regulacją również została ulepszona. Pasażerowie w przednim rzędzie mogą teraz również regulować wysokość siedzenia, aby uzyskać optymalną pozycję siedzenia podczas jazdy.

Nowe sportowe i przyjazne dla środowiska układy napędowe

Gama układów napędowych nowego modelu Kona osiąga nowe szczyty pod względem osiągów i wydajności. Na szczycie gamy znajduje się ulepszony silnik 1.6 T-GDI Smartstream z 7-biegową dwusprzęgłową skrzynią biegów (7DCT), która zapewnia moc 198 KM. Ten mocny, sportowy układ napędowy jest dostępny w wersjach z napędem na dwa lub na cztery koła.

Aby zwiększyć poprawić efektywność, nowa Kona będzie dostępna z 48-woltowym napędem hybrydowym. Technologia ta jest standardowo stosowana w silniku wysokoprężnym Smartstream o pojemności 1,6 litra o mocy 136 KM. Wyposażonym w skrzynię 7DCT lub sześciobiegową inteligentną manualną skrzynią biegów (6iMT), a także dostępnym z opcjonalnym napędem na cztery koła. Silnik benzynowy 1.0 T-GDI Smartstream o mocy 120 KM można również wyposażyć w 48-woltowy układ hybrydowy i skrzynię 6iMT jako opcję.

Po raz pierwszy zastosowane w nowym i30 oraz i20 Nowej Generacji, sprzęgło w skrzyni iMT działa wyłącznie elektronicznie, bez jakiegokolwiek mechanicznego połączenia. iMT odłącza silnik od skrzyni biegów po odpuszczeniu przez kierowcę pedału przyspieszenia, dzięki temu oszczędzając paliwo, ponieważ silnik może się wyłączyć i samochód przechodzi w tryb żeglowania. Silnik uruchamia się ponownie na tym samym biegu, gdy tylko kierowca wciśnie pedał przyspieszenia lub pedał hamulca, dzięki mocy dostarczanej przez silnik elektryczny 48-woltowego układu hybrydowego.

Silnik 1.0 T-GDI Smartstream występuje również bez technologii hybrydowej i można go połączyć z 7-biegową dwusprzęgłową skrzynią biegów lub 6-biegową manualną skrzynią biegów.

hyundai kona hybrid

Kona Hybrid

Nowa Kona również będzie dostępna w wersji hybrydowej, która została dodana do gamy modelu Kona w 2019 roku. Hybrydowy układ napędowy zawiera silnik 1.6 GDI i silnik elektryczny, a łączna moc układu wynosi 141 koni mechanicznych, która trafia na przednie koła za pośrednictwem 6-biegowej dwusprzęgłowej skrzyni biegów. Silnik elektryczny o mocy 44 KM (32 kW) czerpie energię z polimerowego akumulatora litowo-jonowego o pojemności 1,56 kWh.

Układ kierowniczy i zawieszenie zapewniają jeszcze więcej komfortu

Nowa Kona została poddana serii zmian mających na celu zapewnienia płynniejszej jazdy w porównaniu do jej poprzednika. Zawieszenie zostało dostrojone tak, aby poprawić komfort jazdy, nie pogarszając jednak sportowego charakteru modelu Kona. Sprężyny, amortyzatory i drążki stabilizatora zostały zmodyfikowane w celu poprawy komfortu jazdy i tłumienia nierówności. Zmodyfikowano również ograniczniki w tylnym zawieszeniu, co przyniosło korzyści w zakresie jazdy po dużych wybojach i kontroli przechyłu bocznego nadwozia.

Nowa Kona jest również wyposażona w lepsze opony, które zapewnia mniejsze opory toczenia i bardziej wydajną jazdę. Opony 18-calowe zostały zmienione z Conti Sport Contact 5 na Conti Premium Contact 6, aby poprawić komfort jazdy pojazdu. Kierowcy mogą oczekiwać niższego zużycia paliwa i emisji CO2, a jednocześnie cieszyć się mniejszym hałasem niż wcześniej. Nowe opony zapewniają równowagę między ekologiczną jazdą a sportowym charakterem. Ponadto kilka części pojazdu zostało odnowionych, aby poprawić tłumienie hałasu, wibracji i nierówności drogi, dodatkowo zwiększając komfort wewnątrz kabiny.

Układ kierowniczy został precyzyjnie dostrojony, aby pasował do nowego charakteru zawieszenia, a także do nowych opon. Nowe ustawienia dotyczą całej gamy modelu Kona, w tym Kona N Line. Jedynym wyjątkiem jest Kona N Line z układem napędowym 1.6 T-GDI i napędem na cztery koła, która otrzymała specjalne nastawy układu kierowniczego, dopasowanego do charakteru pojazdu.

Nowy Hyundai KONA - ceny

Cennik Hyundai KONA 2020 >>

Cennik Hyundai KONA 2021 >>

Cennik Hyundai KONA Hybrid 2020 >>

Cennik Hyundai KONA Hybrid 2021 >>

Cennik Hyundai KONA Electric 2020 >>

Cennik Hyundai KONA Electric 2021 >>

Wybierz nowego Hyundaia KONA spośród samochodów dostępnych od ręki >>


Masz pytania? Zadzwoń +48 728 308 807.